Words For The Month..

What you failed is what makes you learn..

Sunday, March 21, 2010

Entry 327: Shooting Star

Trying to find the north star above from the dazzling sky. Looked so hard yet, perhaps, it no longer shines that brightly at that time when so many others were surrounding.

Then, I saw the shooting star. Though it happened so quickly before my eyes, I made 3 wishes. Greedy isn't it?

有人说,见到流星许愿根本不会成真。但那毕竟是我见到的第一颗流星,对我来说是个美丽的邂逅。

无论愿望终究会不会实现,我只知道那短短不到一秒的瞬间,我的心感到莫名的愉悦。。

也许,在某个角落,有人听到了我许下的愿望,尽心尽力地想要帮我达成。。那是件美丽的想象,就像那晚的天空一样迷人。

真与假,是与非,那晚是我人生最美的夜晚。







Photobucket

No comments:

Post a Comment